איך לקפל סדין גומי בצורה מושלמת

קיפול סדין – חשיבות

המיומנות של קיפול סדינים אולי לא נראית לכם חשובה, אך אם אתם משקיעים בקניית מצעים איכותיים למיטה שלכם, בוודאי תרצו שהם יחזיקו מעמד זמן רב ככל האפשר. צעד אחד וחשוב בטיפול הנאות בסדינים שלכם, הוא הקיפול שלהם והנחתם במקום שלא יחשוף אותם לאסונות טיפוסיים כמו קרעים או אבק. יותר מכך, פיתוח מיומנות שכזו תעזור לכם לשמור על הסדינים והארון מסודרים, מה גם שמדובר במשימה קלה יותר משאתם אולי חושבים. 

ארון בגדים שבו מונחים סדינים לא מקופלים או מקופלים ברשלנות, מקנה נראות לא טובה לכלל ארון הבגדים. כאשר מדובר במצעים גדולים יותר, המתאימים למיטה זוגית לדוגמא, המצעים יהיו בגודל המותאם למיטה. מצעים גדולים יותר לעיתים קשה יותר לקפל, זאת משום שלרוב לא ניתן לאחוז את כל המצעים ולקפלם כמו שמקפלים מגבת מטבח לדוגמא. ככל שהמצעים יותר גדולים כך המשימה יכולה להיות יותר מסורבלת, אך בעזרת הדגשים הבאים, תוכלו להימנע מכך ולקפל גם סדינים גדולים בקלות.

 

איך מקפלים סדין – דגשים

 הגומי הנמצא בסדין לעיתים מקשה על פעולת הקיפול, אך בעזרת הכנה מראש ומתן תשומת לב לדגשים הבאים, המשימה תהפוך לקלה הרבה יותר:

  • בחירת משטח עבודה גדול – פנו משטח עבודה כמו מיטה או ספה גדולה, כדי לקפל את הסדין בנוחות. אם אין ברשותכם משטח גדול פנוי, תוכלו להיעזר באדם נוסף. כאשר שני אנשים מקפלים את הסדין יחד אין הכרח מיוחד ששניהם יידעו מה לעשות בכל שלב ושלב, אלא מספיק שאחד מהם יוביל את מהלך הקיפול הראשוני ויקפל את הסדין בשלבי הסיום שלו לבדו, כאשר זה מקופל לחלקים קטנים מספיק.
  • גודל הסדין – מרבית המהלכים שבהם הסדין אינו מתקפל כראוי, מתרחשים כתוצאה מחוסר הבנה של אורך ורוחב הסדין, היכן הפינות נמצאות ומסתיימות. כתוצאה מכך עלול להיווצר הרבה תסכול וכמובן גם לסיבוך מיותר בתהליך קיפול הסדין. בין אם מדובר בסדין גומי ובין אם לא, חשוב שתבינו לפני מלאכת הקיפול מהם הצדדים הארוכים והקצרים בסדין, ובכלל שיהיה לכם טווח ראייה ראוי לעבודה.
  • בקשו עזרה – במידה ויש עוד אדם בקרבתכם, תוכלו להיעזר בו ולהפוך את משימת קיפול הסדין למהירה יותר מאשר תעשו זאת לבדכם

 

איך מקפלים סדין עם גומי – מדריך

להלן מדריך שיסייע לכם ללמוד איך לקפל סדין עם גומי או בלי, בצורה מושלמת ונוחה ביותר:

  • פריסת הסדין – פרסו את הסדין והניחו את החלק הקצר יותר (רוחב הסדין) בין שתי הידיים, בצורה כזו שכפות הידיים נמצאות בדיוק תחת שתי הפינות
  • חיבור שני קצוות – הניחו את האצבע המורה מתחת לשפיץ בכל צד וחברו את שני השפיצים, כך שפינה אחת תעטוף את השניה – בצורה זו הסדין כביכול מקופל כבר לחצי. השאירו יד אחת מתחת לקיפול המשולש שיצרתם עם האצבע המורה בדיוק מתחת לשפיץ
  • חיבור שאר הקצוות – זהו את הפינה השלישית מאחת הפינות שעוד לא אספתם והלבישו גם אותה על השפיץ החדש שנוצר. לאחר מכן גם את הפינה האחרונה. חשוב לשים לב לא לסובב את צד הסדין באמצע התהליך, את כל הקיפולים יש לבצע לאותו צד. כעת נוצרה מן צורת משולש מוזרה בה כל הפינות נמצאות ביד אחת שלכם ויתר הסדין נראה מבולגן – אל דאגה בעוד רגע זה יסתדר
  • הנחה על משטח חלק – הניחו את הסדין בזהירות על משטח חלק ושמרו שהפינה החדשה שיצרתם לא מתפרקת. שימו לב שנוצר ריבוע, ששתיים מצלעותיו ישירות ושתי הצלעות האחרות נראות כמו צורת ר, כאשר שולי הסדין (עם הגומי הרפוי) נמצאים כלפיכם.
  • שיטוח – נסו לשטח עד כמה שניתן את אותה צורת ר, כך תוכלו לקפל על גביה את יתר הסדין באופן אסתטי ופשוט
  • קיפול פשוט – השלבים הבאים למעשה דומים לכל מהלך של קיפול מצעים, ובהם ניתן לקפל את הסדין לכל חלוקה שתבחרו – כפולות של 2 או 3, כאשר יש להקפיד לקפל פנימה קודם כל את צדדי ה-ר ורק לאחר מכן את הקיפולים החלקים והנקיים

 

HEAVEN 

אנו בחברת וקנין יחיא בע”מ, מתמחים במצעים, סדינים עם גומי ושמיכות איכותיות לכל סוגי המיטות. כמו כן, אנו משווקים את מוצרי מותג המצעים – HEAVEN, המבטיח מצעים וסדינים איכותיים ועמידים לאורך זמן. אצלנו תוכלו למצוא מצעים וסדינים מעוצבים שיוסיפו הרבה סטייל לחדר השינה שלכם.

לכל שאלה צרו אתנו קשר:

טלפון – 058-7972001

פקס – 03-6813206

מייל – hello@heaven-inc.co.il

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן