איך לסדר את המיטה? המלצות, טיפים ועצות

מיטה היא חלק חשוב מחדר השינה, והיא משפיעה רבות על איכות השינה. מיטה נוחה יכולה לעזור להירדם מהר יותר, לישון טוב יותר ולקום בבוקר בצורה קלילה יותר .

מיטה מסודרת היא יותר מסתם מראה יפה ומשפיעה על האסתטיקה הכללית של חדר השינה. כשנכנסים לחלל מסודר ומאורגן, זה עוזר לאמץ תחושת שלווה, ויוצר סביבה נעימה. התאמה אישית של סידור מיטה מאפשרת לכל אחד לבטא את הסגנון הייחודי שלו וליצור חלל אינטימי שמרגיש באמת מיוחד בשבילו.

 

3 המלצות לדרכי סידור מצעים

המלצה 1- לבחור תמיד במזרן איכותי ונקי

מיטה מסודרת כהלכה מתחילה במזרן נקי ואיכותי. ניקוי קבוע של המזרן ובחירת איכות על מחיר,  לא רק משפר את ההיגיינה הכללית אלא גם משפר את המראה הכללי של המיטה. מומלץ לסבוב את המזרון אחת לחודשיים -לסובב ולהפוך לצד שהיה על הבסיס. בדרך זו שומרים על דחיסות שווה במזרון. הסרת אבק מסייעת גם היא לשמירה על איכות המזרון.

 

המלצה 2: לבחור מצעים מתאימים

מצעים איכותיים הם הבסיס למיטה נוחה ומושכת חזותית. כדאי לבחור בחומרים רכים, עמידים ונושמים, למשל כותנה מצרית, פלנל וסאטן הם בחירה מצוינת. בחרו סדינים, כריות ושמיכות שמשלימות זה את זו מבחינת צבע ועיצוב, ויוצרות מראה מגובש על המיטה.

 

המלצה 3: לבחור ולעשות סידור כריות על המיטה

לכריות תפקיד מכריע הן בנוחות והן באסתטיקה. כדאי לסדר את הכריות כך שיתאימו להעדפה ולסגנון האישי. חלק מהאנשים עשויים להעדיף ערימה אחת של כריות, בעוד שאחרים עשויים לבחור במספר שכבות. מניחים את הכריות על ראש המיטה, ויורדים בהדרגה מטה וכך ויוצרים מראה רחב, נעים ומזמין.

בדר”כ כשעושים סידור מיטה זוגית כדאי להשתמש במגוון כריות, כדי שלכל אחד יהי בדיוק את מה שהוא אוהב, וגם כדי לתת מראה אסתטי, בוגר  ונקי יותר לחדר השינה.

 

הטאצ’ הסופי – טיפים למיטה  ויתרונות

המלצות אף פעם לא שלמות בלי כמה טיפים והיתרונות החשובים שלהם, המסייעים למי שמיישם אותם-

1. מומלץ בחום להשתמש במגן מזרון למיטה ולכלי המיטה( קיים גם מגן כרית).  מגן מזרון הוא סדין עבה המונח מתחת לסדין הרגיל, ותפקידו להגן על המזרן מפני לכלוך, נוזלים, אבק ועוד. הייתרון שלו הוא שהמגן מסייע בשמירה לאורך זמן על מזרן נקי, חדש ורענן לאורך זמן.

2. סידור מצעים ובראשם הסדין יכולה להיות משימה קצת מבאסת בגלל שלרוב הסדין נוטה לצאת ממקומו. בדיוק בשביל זה יש שתי אפשרויות שימושיות מאוד :

  • להשתמש באבזמים קטנים שמחברים בין קצוות המיטה ומסייעים לשמור על הסדין מתוח ויפה.
  • למי שלא מעוניין להשתמש באבזמים, כדאי להקפיד בעת החלפת הסדין להחליק את הקמטים שנוצרים, ולתחוב את הפינות בצורה מאובטחת מתחת למזרן.

הייתרון בפעולה זו הוא שככה זה ימנע מהסדין להחליק או להשתחרר במהלך הלילה שלא יזוז בשינה או יציק, וגם לשמור על מראה מסודר.

3. כדי להעלות את המראה הכללי של המיטה, אפשר לשקול לעשות סידור כריות על המיטה ולהוסיף גם כריות נוי וזריקת צבע. זו ההזדמנות להציג את הסגנון האישי ולהוסיף פופ של צבע או דפוס כלשהו לחדר. כדאי להתאים את העיצוב והצבעים עם עיצוב חדר השינה, ולהבטיח סידור הרמוני ונעים לעין.

כדי שהמיטה בסופו של דבר תישאר באותה הצורה שבה עיצבו אותה, חיוני לשמור ולהקדיש כמה רגעים נוספים בכל בוקר ליישר את הסדינים, למלא את הכריות ולהחליק את הקמטים.

 

HEAVEN- דואגים לך למיטה מאורגנת

ב-HEAVEN, אנו נלהבים לספק לכם את המצעים וכלי המיטה האיכותיים ביותר. כלי המיטה והמצעים שלנו איכותים ויוקרתים ומוסיפים לחווית השינה. עם המטרה ליצור סביבה שינה נעימה ובריאה, HEAVEN עוסקת בפרטים הקטנים המכילים את ההבטחה לנוחות מירבית.

המצעים של HEAVEN מיוצרים מחומרים איכותיים כגון בדי כותנה הנושמים ונעימים למגע, שנותנים תמיכה מירבית ושינה קלה ונעימה. כלי המיטה שלנו נעשים בעיצובים מודרניים ואלגנטיים, המתאימים לכל סגנון ועיצוב בחדר השינה. עם תחושה של יוקרה והקפדה על פרטים, HEAVEN יוצרת את חווית השינה המושלמת.

בנוסף, המצעים וכלי המיטה שלנו מגיעים עם התחייבות לאחריות ארוכת טווח, המעידה על איכותם

אתם מוזמנים לבקר באתר האינטרנט שלנו כדי לחקור את קטלוג המוצרים שלנו, למצוא טיפים נוספים על מצעים, ולעשות את הצעד הבא למיטה המושלמת.

אנחנו נשמח לענות לכל שאלה שתצוץ ומזמינים אותכם ליצור עימנו קשר במספר הטלפון- 050-8767032

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן