מיטת יחיד-מידות

טיפים לרכישת מיטה

גודל המיטה הינו אחד השיקולים החשובים שיש לקחת בחשבון בבואכם לרכוש מיטה. בעוד המיטה הנכונה יכולה לתרום לבריאות ולחיוניות השינה שלכם, מיטה קטנה מדי תהיה לא נוחה, תפריע לשינה רצופה ואיכותית הנחוצה לכל אדם לשמירה על אורח חיים בריא וחיוני. לעומת זאת, מיטה גדולה מדי עלולה להוות בעיה בחלל קטן יחסית.

 

 על מנת לבחור את המיטה בגודל המתאים ביותר עבורכם, יש לקחת בחשבון כמה משתנים:

  • גודל חדר השינה – הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא למדוד את חדר השינה. לשם זאת חשוב למדוד את אורכו ורוחבו. 
  • ריהוט החדר – בחדר השינה שלכם קיימים עוד כמה רהיטים. על מנת לא ליצור חלל צפוף מדי, יש לבחון האם יש מספיק מקום למיטה ולשאר הריהוט הקיים בחדר השינה כגון: ארונות, שידות לילה, מראה גדולה, ועוד. 
  • גודל המיטה ביחס לגודל האדם – יש להתאים את גודל המיטה שלכם לממדי הגוף של האדם שלו מיועדת המיטה. 
  • תקציב – חשוב לקחת בחשבון את גודל התקציב כאשר בוחרים את מידת המיטה, שכן ככל שבוחרים במיטה גדולה יותר, כך מחירה יהיה גבוה יותר. 

 

מידות של מיטת יחיד ועוד

להלן מידות סטנדרטיות של המיטות הנפוצות אשר בעזרתן תוכלו לדעת טוב יותר איזו מיטה מתאימה עבור חדר השינה שלכם: 

  • מידות מיטת יחידגודל מיטת יחיד הוא הגודל הסטנדרטי הקטן ביותר שמשמש אנשים בוגרים. מיטת יחיד, כשמה כן היא, יכולה לשמש אדם יחיד, והבחירה תיעשה לרוב במקרים בהם חדר השינה מהווה חלל קטן, והצבת מיטה זוגית בו תיצור הרגשת צפיפות ותקשה על התנועה בחדר. גודל סטנדרטי של מיטת יחיד הוא 190-200 ס”מ באורך ורוחב מיטת יחיד 80 או 90 ס”מ ולעתים גם 100 ס”מ. אפשרות נוספת עבור אדם יחיד היא מיטה ברוחב שבין מיטת יחיד ומיטה זוגית שרוחבה בדרך כלל הוא 120 ס”מ.
  • מידות מיטה זוגית – מיטה זוגית היא בגודל טוב עבור אדם יחיד אשר רוצה ליהנות ממרחב שינה גדול יותר ממיטת יחיד. אורכה של מיטה זוגית סטנדרטית אינו נבדל מאורך מיטת יחיד (190-200 ס”מ), אך ההבדל ביניהן הוא ברוחב המיטה. רוחב סטנדרטי של מיטה זוגית הוא 140 ס”מ. 
  • גודל מיטת קווין סייז ומידות מיטת קינג סייז – מיטת קווין סייז, שרוחבה 150-160 ס”מ ואורכה בד”כ 190-200 ס”מ, מושלמת עבור זוגות רבים אשר מבקשים מיטה רחבה יותר ממיטה זוגית רגילה, אך במחיר נמוך יותר ממיטת קינג סייז. עם זאת, זוגות אשר רוצים להתפנק במרחב מקסימלי יעדיפו מיטות זוגיות במידת קינג סייז, אשר מקבילה ברוחבה לשתי מיטות יחיד זו לצד זו (180-200 ס”מ רוחב, 200-220 ס”מ אורך). יש אשר טוענים כי מיטה זוגית קווין סייז, אינה באמת מספיקה לזוג, ולכן אינה יכולה להבטיח שינה איכותית כמו מיטת קינג סייז. 

 

המרת מידות מצעים

על מנת להנות בצורה מרבית מהמיטה והשמיכה שלכם, חשוב לבחור בסט מצעים איכותיים ונעימים. עם זאת, יש חשיבות לבחון את גודל המיטה שבחרתם ולפי זה להמיר לגודל של המצעים הנדרשים עבורכם. כך למשל גודל סדין למיטה וחצי יהיה בהתאם לגודל המיטה. סט מצעים כולל: 

  • סדין גומי, שמכסה את המזרון
  • ציפה, המכסה את השמיכה
  • ציפית, המכסה את הכרית

 

מיטת יחיד מידה לשמיכה

מידות שמיכת יחיד יהיו בהתאם לגודל המיטה הן באורך והן ברוחב. יש לציין כי מידות השמיכה לא יהיו במדויק לפי מידות המיטה. זאת על מנת לאפשר לאדם שמתכסה בה להתכרבל ולכסות את כל גופו בצורה נוחה ונעימה.

 

ציפה יחיד-מידות 

מידותיה של הציפה המכסה את השמיכה במיטת יחיד, צריכות להיות חופפות לגודלה של השמיכה. בחירה בציפה גדולה מדי, תיצור מראה מסורבל לשמיכה ואילו ציפה קטנה מדי לא תאפשר לכם לעטוף את כל השמיכה בצורה טובה.

 

שמיכה זוגית-מידות

כאשר בוחרים שמיכה לזוג חשוב לרכוש שמיכה גדולה שתספיק לשני אנשים. כמו כן, חשוב לבחור את הציפה שתעטוף את השמיכה בצורה הטובה ביותר.

טבלת מידות מצעים 

על מנת שתוכלו לדעת טוב יותר את מידות סט המצעים הנדרשים עבורכם, להלן טבלה שתוכל לסייע לכם:

סדין גומי ציפה לשמיכה ציפיות לכריות  סוג המיטה
90×200 150×200 50×70 מיטת יחיד גודל מצעים
120×200 150×200 50×70 מידות מצעים מיטה וחצי
160×200 200×220 50×70 x2 סט מיטה זוגית
180×200 200×220 50×70 x2 סט מיטה זוגית 1.80
200×200 200×220 50×70 x2 סט מיטה זוגית 2.00

 

HEAVEN 

אנו בחברת וקנין יחיא בע”מ, מתמחים במצעים ושמיכות איכותיות לכל סוגי המיטות. כמו כן, אנו משווקים את מוצרי מותג המצעים – HEAVEN המבטיח מצעים איכותיים ועמידים לאורך זמן. אצלנו תוכלו למצוא מצעים מעוצבים שיוסיפו הרבה סטייל לחדר השינה שלכם.

לכל שאלה צרו אתנו קשר:

טלפון – 058-7972001

פקס – 03-6813206

מייל – hello@heaven-inc.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן