איך לבחור כרית שינה מושלמת לשינה איכותית?

שנת לילה טובה, היא בסיס חיוני לחיים תקינים. שינת לילה טובה משפיעה על הבריאות- אם במשק אינסולין מאוזן, אם בחילוף חומרים תקין, וכמובן בערנות. 

שינת לילה משפיעה גם על הצלחתו של כל אדם במהלך שעות העירות שלו- הצלחה בעבודה, במערכות היחסים שלו וביכולת שלו לנהל את עצמו רגשית. לכן, כל כך חשוב לוודא שהשינה איכותית וטובה ושהגוף באמת נינוח ורפוי במהלכה. ניתן לעשות זאת, בעזרת שימוש בכרית המתאימה לצרכים האישיים, לתנוחת השינה ולמבנה הגוף.

מאמר זה, ידון על בחירת כרית שינה מתאימה, ויפרט על סוגי כריות, התאמה לתנוחות שינה ועוד.

 

איך בוחרים כרית?

שני החומרים הפופולריים ביותר לייצור כריות הם הויסקו והלטקס. לכל אחד מהחומרים, יתרונות משלו, ומבנה אופייני. לכן כל חומר מיועד לשימוש אחר, ומספק חוויית שינה אחרת.

אחת השאלות הנפוצות ביותר בקרב אלו המחפשים כרית מדויקת עבורם, היא האם לבחור כרית לטקס או ויסקו?

 

  • לטקס– הלטקס בכריות, יכול להיות טבעי או סינטטי, מה שמשפיע כמובן על המחיר והאיכות של הכרית. כריות הלטקס ידועות בעמידות שלהן לשנים ובתמיכה הטובה שהן מספקות לאורך זמן. הן שומרות על צורה יציבה, ועל רמת תמיכה אחידה גם אחרי שימושים רבים.

 

בנוסף, לטקס הוא חומר נושם ולכן, מספק חוויית שינה טובה לתקופת הקיץ, ולאנשים הסובלים מזיעה ומחום. כמו כן, לטקס הוא חומר היפו אלרגני העמיד בפני קרדית אבק הבית ומזהמים נוספים, מה שהופך כריות כאלו, לבחירה מצויינת לבעלי אלרגיות או בעיות נשימה. הן מגיעות במחירים נוחים ומתאימות לרכישה עבור כל בני הבית, אך במיוחד לילדים.

 

  • ויסקו– כריות הויסקו הן כריות המיוצרות מקצף פוליאוריטן, הידוע בשם: קצף זיכרון. הן מתאימות את עצמן לצורת הראש והצוואר, מספקות תמיכה מצוינת ומותאמת אישית ומפחיתות לחץ משרירי הצוואר והראש. 

כך יוצר הויסקו חוויית שינה נינוחה ומשוחררת. חשוב לציין כי גם זהו חומר היפו אלרגני העמיד בפני קרדית אבק הבית ועובש. כריות הויסקו יקרות יותר על פי רוב, ולכן מיועדות לאנשים שחשוב להם להשקיע בעצמם ולקבל חוויית שינה איכותית ומותאמת אישית. כמו כן, הן מהוות פתרון מומלץ לאנשים הסובלים מכאבי גב וצוואר, בכך שהן מספקות תמיכה מלאה.

 

לסיכום, כרית לטקס מיועדת לשימוש שנים רבות, היא נושמת ולכן, מתאימה לאנשים הסובלים מחום, ומספקת תמיכה טובה לאורך זמן. 

 

איך בוחרים כרית לשינה לפי תנוחה?

על מנת לאפשר הרפיה טובה לגוף ולהשיג שינה איכותית יותר, חשוב לתמוך באופן מלא בכתף, הצוואר והראש. לכן, תנוחת השינה היא גורם משמעותי מאוד, שיש לקחת בחשבון בשאלה איך לבחור כרית? 

כדי להגן על שרירי הכתף, הצוואר והראש, ולאפשר שינה טובה ורצופה לאורך כל הלילה, לכל תנוחת שינה יש כרית המותאמת לה. כרית המותאמת לתנוחת השינה, מונעת כאבי שרירים, תפיסת שרירים ובעיות אורטופדיות המתפתחות במשך הזמן. לכן, יש להתאים את הכרית לתנוחת השינה המועדפת.

  • שינה על הבטן- אנשים הישנים על הבטן ורוצים תמיכה של כרית, צריכים לבחור כרית דקה ורכה. כרית לשינה על הבטן אינה מאמצת את שרירי הצוואר ומאפשרת מנוחה עם תמיכה קלה לגוף. 
  • שינה על הצד- אנשים הישנים על הצד, צריכים כרית עבה ומוצקה יותר. כרית שינה על הצד היא כרית התומכת בכתף ובראש, ומספקת הגנה לשרירי הצוואר, כך מתאפשרת הרפיה טובה במהלך השינה. 
  • שינה על הגב- אנשים הישנים על הגב, צריכים כרית עבה בעלת דחיסות בינונית. כך מתקבלת תמיכה בקימור הטבעי של הגוף והם יכולים לישון בגוף משוחרר ורפוי בתנוחה הנוחה להם. 

 

לסיכום, חשוב להתאים את הכרית לתנוחת השינה, על מנת לקבל תמיכה מלאה לגוף. כך מתאפשרת הרפייה טובה במהלך הלילה והשינה עצמה נינוחה ואיכותית ומאפשרת יום פעיל ואנרגטי לאחריה.

 

כריות בהתאמה אישית קונים ב- heaven

 

אנו ב- HEAVEN בע”מ, משווקים כבר מעל 50 שנה טקסטיל יוקרתי מהשורה הראשונה. אנו מפתחים, מעצבים ומייצרים מגוון רחב של כלי מיטה איכותיים ויוקרתיים, לשינה חלקה ואיכותית. תוכלו למצוא אצלנו מענה למבוגרים, בני נוער, ילדים ותינוקות. 

 

אנו מאמינים שיום מצויין מתחיל בשנת לילה טוב  ושינה טובה מתחילה בכרית מדוייקת לכם. מסיבה זו, אנו מציעים מגוון גדול של כריות כמו כריות ויסקו, לטקס ונוצות, קשות ורכות. כך שתוכלו לבחור את חוויית השינה המדויקת והאישית שלכם ואת הבוקר הרענן שיגיע אחריה. 

אם אתם מתלבטים איך לבחור כרית שמותאמת להרגלים ולצרכים שלכם, צרו איתנו קשר בטלפון 058-7972001 ונשמח לעזור לכם!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן