איך לבחור סדיני איכות או מצעים למיטה מתכווננת?

מיטות מתכווננות הופכות עם השנים להיות פופולריות יותר ויותר. מיטה מתכווננת היא מיטה המאפשרת לשנות את מבנה המזרון על מנת להתאים אותה לצרכים ולשימוש האישי בכל רגע. בעזרת שלט אפשר להגביה או ליישר את המשענת והחלק התחתון המיועד לרגליים.

היא פועלת על מנגנון חשמלי, המאפשר לשנות את גובה המזרון ואת הזווית של הגב והרגליים. כך ניתן לבצע פעילויות שונות במיטה כמו למשל- קריאת ספר, צפיה בטלוויזיה ועוד. 

משנה לשנה מתגלים היתרונות של מיטות אלו, כמו התאמה מלאה לתנוחת השינה המועדפת, תוספת נוחות לנשים בהריון, לסובלים מבעיות גב או לקשישים. הן מעניקות חוויית שינה בליגה אחרת גם לאנשים בריאים ובעלי תפקוד גופני תקין. 

עם העלייה בשימוש במיטות מתכווננות, נוצר צורך גם להתאמת סדינים למיטות מתכווננות, להם יש דרישות מיוחדות, ועליהם מרחיב מאמר זה.

 

למה צריך להתאים במיוחד סדינים למיטה מתכווננת?

במיטה רגילה, יש ציפייה אחת מהסדין. להישאר במקומו, מתוח, כשקצותיו תקועים היטב מתחת למזרון. בגלל שהסדין נשאר סטטי בלי תזוזה על המזרון הרגיל, ניתן להשתמש כמעט בכל סדין. 

לעומת זאת, סדין למיטה מתכווננת, נדרש להישאר על המזרון גם במצב של תנועה וגם במצב של זווית משתנה. כך שאם הוא לא מוצמד ומותאם למזרון כמו שצריך, הוא עלול להשתחרר בזמן הצפייה בטלוויזיה, למשל, או באמצע השינה ולהקשות על השימוש בו. לכן, חשוב לוודא שהוא אכן מתאים ויכול לעמוד בשינויי הזויות של המיטה.

 

הדרישות מסט מצעים איכותיים למיטה מתכווננת, הן:

  1. סדין המתאים למזרון גבוה- סדין גבוה יכול לכסות היטב את המזרון ולהיתפס עליו בצורה טובה, כך שיוכל להישאר עליו בכל מצב. 
  2. סדין מבד מתאים- סדין מבד ג’רסי, לצורך הדוגמא, יכול להוות פתרון טוב לתנועתיות של המזרון ולהישאר עליו מבלי להשתחרר.
  3. תפסים ייעודיים- גומי איכותי וחזק מאוד יכול להספיק לתפיסה טובה של הסדין. ישנם גם סדינים המגיעים מראש עם קשירות או תפסים ייעודיים, המיודעים להצמיד את הסדין היטב, גם כשהמזרון בתנוחה לא ישרה. כמובן אפשר גם לרכוש בנפרד תפסים ייעודיים על מנת להחזיק את הסדין במקומו. 

 

לסיכום, יש חשיבות רבה להתאמה בין הסדין למיטה המתכווננת. סדין מותאם למזרון גבוה, מבד מתאים, וכמובן תפוס היטב, יספק חווייה נעימה וחלקה לשינה ולשהות במיטה

 

שימוש במצעים רגילים במקום מצעים למיטה זוגית מתכווננת

כאמור, על מנת לשמור על חוויית שינה טובה, ישנן דרישות ספציפיות מסט מצעים המיועד למיטה מתכווננת. לאחר סיכום הדרישות, ניתן גם להשתמש בסטים רגילים ויש לכך יתרונות לא מעטים.

 

  • עלות- השימוש בסטים רגילים מאפשר שימוש בסטים קיימים, או קנייה של מצעים למיטה מתכווננת זוגית, באגף של מצעים רגילים, במחירים נוחים יחסית.
  • גיוון רחב- יש מלאי מוגבל של סטים ייעודיים למיטה מתכווננת. בחנויות מצעים וכלי בית, זוהי מחלקה קטנה יחסית. שימוש בסטים רגילים, מאפשר בחירה מתוך מגוון רחב יותר, ללא הגבלה לסטים של מצעים יוקרתיים למיטה מתכווננת בלבד. 
  • נוחות ואיכות- שימוש בסטים רגילים, מאפשר התאמה מדוייקת יותר לצרכים ולהרגלים הספציפיים של כל משתמש. כך שאפשר לבחור את סוג הבד, את העיצוב, את האיכות ולהנות ממיטה מתכווננת ונוחה.

 

לסיכום, הקפדה על בחירה נכונה של סדין ותפיסה טובה שלו, יכול לאפשר שימוש במצעים רגילים, ובכך להוות פתרון אפשרי וזול לרכישת מצעים איכותיים ויוקרתיים. זאת כמובן, בלי לוותר על שינה חלקה ורצופה, בגלל הפרעות מצידו של סדין סורר שהשתחרר. 

 

מצעים לחדר שינה- רק ב- HEAVEN

 

ב- HEAVEN כבר מעל 50 שנה דואגים לאיכות השינה שלכם. אנו מפתחים, מייצרים ומייבאים מגוון רחב של כלי מיטה איכותיים ויוקרתיים, במגוון בדים, עיצובים וגוונים להתאמה המושלמת ולפינוק האישי שלכם. כך שתוכלו לישון בחדר שינה ולהרגיש בבית מלון כל לילה מחדש.

אצלנו תמצאו מצעים בצבעים חלקים, בהדפסים מיוחדים, בשילוב רקמה או ג’קארד ועוד. כמו כן, אנו מציעים גם שמיכות, כריות, כריות נוי, מגיני מזרון וכיסויי סלון למראה של בית מהאגדות.

עכשיו תוכלו לרכוש אצלנו במחיר מיוחד גם סטים שונים של מצעים למיטה מתכווננת. מבצע כזה שיאפשר לכם לקנות איכות ויוקרה לחדר השינה שלכם במחיר מצוין! 

מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בטלפון 058-7972001 ולהצטרף לאלפי הלקוחות המרוצים שלנו!

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן