מצעים של בית מלון

מצעים כמו בבית מלון אצלכם בחדר השינה 

יש משהו בשינה בבית מלון שהופך אותה לנעימה במיוחד, אותו משהו לא אחת קשור למצעי יוקרה לבנים, איכותיים ומפנקים. חולמים לישון על מצעים כמו בבית מלון? במותג המוביל HEAVEN יגשימו לכם את החלום עם מצעים לבנים כמו בבית מלון באיכות גבוהה במיוחד. את המצעים משווקים בחברה לצימרים, מלונות בוטיק וללקוחות פרטיים.

 

מה שהופך סדין ליוקרתי כמו בבית מלון 

מצעים לבנים של בית מלון מהווים עבור רבים מאתנו זיכרון נעים שאנו כמהים לחזור ולהתענג עליו. הגעגוע נובע מהיותם של מצעים בבית מלון פריטי טקסטיל באיכות מאוד גבוהה, ריחניים, רכים ונעימים למגע. האיכות של מצעים אלו נובעת מסוג חומרי הגלם ממנו עשויים המצעים, מידת צפיפות של החוט ומשקל המצעים. כך, מצעים למלונות לא אחת עשויים ממאה אחוז כותנה משובחת כמו כותנה מצרית, סרוקה או טריקו ג’רסי.

 

מצעים לבנים כמו בבית מלון

מלבד איכות סדינים, בבית מלון אנו גם אוהבים את הגוון הלבן שלהם. צבע זה מעניק תחושה של רעננות וניקיון ולכן זהו הצבע המועדף עבור מצעים לבתי מלון, המבטיח את היותם נקיים ושלא מסתתרים בהם כתמים שאינם גלויים לעין. כפועל יוצא מכך רבים בוחרים עבור חדר השינה שלהם מצעים איכותיים ולבנים, היוצרים אווירה יוקרתית, טהורה וחגיגית, ממש כמו במלון חמישה כוכבים. באופן זה בחירה במצעים לבנים מעידה על החשיבות שאנו מעניקים לשינה ולזמן האינטימי שאנו מבלים במיטה. יחד עם זאת יש לשים לב לכבסם רק עם פריטים לבנים נוספים ובהתאם להוראות המצוינות על גבי התג שלהם. כמו כן, אם יש כתמים על גבי המצעים תוכלו להורידם באמצעות חומץ וסודה לשתייה שאותם מוסיפים למכונת הכביסה.

 

מבחר איכותי של מצעי יוקרה

באתר שלנו תיהנו ממבחר איכותי של מצעי יוקרה ממש כמו בבית מלון חמישה כוכבים, שיעניקו לכם חדר שינה מלכותי ושינה ערבה במיוחד. בין היתר תוכלו למצאו באתר שלנו את דגמי מצעי היוקרה הלבנים הבאים:

  • סט מצעים יוקרתי ומפנק מקולקציית Hotel בצבע לבן שמעוטר בפסים מעודנים ועשוי מבד סאטן משובח מאה אחוז כותנה ג’קארד ברמה גבוהה של צפיפות חוטים.
  • מצעי סאטן מאה אחוז כותנה מצרית סרוקה, רכים, נעימים ומפנקים במיוחד. כמו כן מדובר במצעים ברמת תפירה וגימור גבוהים, עשויים מבד עם סיבים חזקים, בצפיפות חוט של חמש מאות אינץ’, עמידים למשך הרבה מאוד שנים.
  • סט יוקרתי של מצעי סאטן לבנים מעוטרים בפסים עדינים עם לוק של חדר יוקרה במלון.  המצעים עשויים ממאה אחוז כותנה ג’קארד עם רמה גבוהה של צפיפות חוטים, והסט עצמו כולל סדין זוגי שמתאים למזרון גבוה, ציפה, ציפיות וציפיות ממוסגרות.
  • סט של מצעים מאה אחוז כותנה פרנקל, בגוון לבן קלאסי וצפיפות חוט גבוהה, עם מסגרת לבנה בציפיות ובציפה. הסט יעניק לכם מצעים נעימים במיוחד ועמידים לאורך זמן.
  • סט מצעים לבן מדגם הלנה עשוי מאה אחוז כותנה סרוקה רכה ונעימה.
  • סט מצעים לבן מלכותי, עם מסגרת של רקמת כסף, העשוי ממאה אחוז כותנה פרקל.
  • דגם מפואר של מצעים לבנים מבד כותנה פרקל, המשלבים רקמת זהב מעודנת ויוקרתית.
  • סט מצעים לבנים יוקרתי ואיכותי, מאה אחוז כותנה, המשלבים תחרה בציפה ובציפיות.
  • סט מצעים לבן ומרהיב מדגם אמליה, עשוי ממאה אחוז כותנה נעימה ואיכותית, עם תוספת מעוטרת יפה סביב לציפה ולציפיות.
  • סט מצעים לבן מדגם סיישל, עשוי מאה אחוז כותנה נעימה ורכה, ומעוצב בציפית עם תפר מיוחד הכולל גם פרנזים.
  • סט קיץ לבן של מצעי ג’רסי נעימים, אווריריים ורכים, שנמתחים בקלות, ששומרים על חזות מקורית גם אחרי הרבה כביסות, עשויים מאה אחוז כותנה רכה, במשקל של מאה עשרים וחמש גרם למ”ר.

 

להזמנת מצעי יוקרה לבנים כמו בבית מלון ישירות דרך האתר של המותג HEAVEN לחצו כאן

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן