איך לבחור כרית

איך לבחור כרית? סוגי כריות שינה, גדלים ועוד

אין דבר יותר טוב אחרי יום עמוס מלשכב במיטה ולהניח את הראש על כרית איכותית ונוחה. באתר ובחנות של המותג HEAVEN תיהנו ממבחר איכותי של סוגי כריות שינה שיעניקו לכם חווית שינה טובה ובריאה. מהמבחר כל אחד יכול למצוא את הכרית המושלמת עבורו.

 

לא בטוחים איזה סוגי כריות מתאימים לכם? לרשותכם צוות החברה הזמין לסייע בבחירתכם. כמו כן לפניכם מספר דגשים שיעזרו בבחירת כרית נכונה עבורכם.

 

איך בוחרים כרית לשינה

יש לדעת כי כרית לא נוחה ולא מתאימה יכולה לפגום באיכות השינה שלכם, לגרום לכאבי צוואר, שכמות וראש. אם אתם מחפשים כרית שמתאימה לכם ואינכם יודעים בדיוק איך בוחרים כרית לשינה לפניכם מספר דגשים בנושא:

  • כרית לשינה נדרשת קודם כל לספק לנו תמיכה אנטומית טובה עם מיקום נאות ונוח של הצוואר והראש שממשיך באופן טבעי את עמוד השדרה. לכן עדיף לבחור בכרית איכותית, שמחזיקה את משקל הראש כל הלילה בגובה מתאים, ושאינה קורסת.
  • גובה של כרית משתנה בהתאם לרוחב כתפיים ותנוחת שינה מועדפת. כך למי שישן על הגב או על הבטן תתאים בדרך כלל כרית יחסית נמוכה, בעוד מי שישן על הצד נדרש בכרית יותר גבוהה בהתאם לרוחב הכתפיים שלו. כמו כן יש כאלו שיעדיפו להגיע לגובה מבוקש על ידי הנחה של שתי כריות שטוחות ורכות אחת על גבי השנייה.
  • קשיות המזרון גם משפיעה על גובה הכרית. כך למזרן רך בו הראש והצוואר מתרוממים והכתפיים שוקעות תתאים כרית יחסית שטוחה, בעוד שבמזרון קשיח שאברי הגוף אינם שקועים לתוכו יותר תתאים כרית גבוהה.
  • מעבר לכך יש להבין כי נוחות היא עניין אישי ולכל אחד יש כרית שנוחה לו, בין אם קשה או רכה, עם מילוי טבעי או סינטטי, עם גרגרים או פלומה, ועוד.
  • לאנשים הסובלים מאלרגיות חשוב לבחור בכרית עם ציפוי טבעי מאה אחוז כותנה.
  • גודל כרית שינה הוא עניין של העדפה אישית ולמרבית האנשים תספיק גודל כרית שינה סטנדרטית. מצד שני יש כאלו המעדיפים כריות גדולות ואחרים מעדיפים כריות קטנות. 
  • סוג המילוי של כרית הוא עניין של העדפה אישית. אם בוחרים כרית עם מילוי של נוצות טבעי כדאי לוודא שהיא דחוסה כמו שצריך באופן השומר על צורתה. 
  • שימו לב גם שלכרית כיסוי איכותי מאה אחזו כותנה, ברמת צפיפות גבוהה של חוט המונע יציאה של המילוי.

 

מבחר עשיר ואיכותי של סוגי כריות שינה 

באתר ובחנות שלנו תיהנו ממבחר עשיר ואיכותי של כריות שינה, המוצעות  עם חומרים, גדלים ורמות קשיות שונות, וכן עם ציפוי של בד מאה אחוז כותנה, בצפיפות גבוהה של חוט איכותי ונעים. המבחר כולל בין היתר את סוגי הכריות הבאות:

  • כריות עם מילוי דמוי פלומה – כריות רכות וקשות עם מילוי דמוי פלומה, במשקלים שונים, מאלף עד אלף שמונה מאות גרם. 
  • כריות בריאות מיוחדות – כריות מיוחדות מבוקשות ביותר, עם שכבת מילוי עליונה של קליפות גרעיני כומסת ועם מילוי דמוי פלומה, שהחלל ביניהן מאפשר זרימה טובה של אוויר. כל זאת מעניק כרית רכה ואוורירית המעניקה לראש רמה גבהוה של יציבות.
  • כריות נוצות – כריות מיוחדות רכות או קשות, כאשר הכריות הקשות עם מילוי של מאה אחוז נוצות אווז במשקל של אלף שלוש מאות גרם, מעולות להחזקת הצוואר והראש. לכריות הרכות יש מילוי של שבעים אחוז נוצות ושלושים אחוז פלומה והן מעניקות תחושה אוורירית ורכה במיוחד. 
  • כריות אורטופדיות חכמות – כריות עם מילוי איכותי של ויסקו אלסטי חכם, שיודע להתאים את עצמו לצורת הראש והצוואר ולמידות של הגוף, מעניקות מנוחה מרבית לכתפיים ראש וצוואר, והן גם מצופות בבד שמרגיע את העור. כמו כן ניתן לבחור בכרית אורטופדית מיוחדת עם מילוי ויסקו ובניחוח מרגיע של לבנדר.
  • כריות עם סיבים חלולים – כריות מתקדמות עם מילוי של סיבים חלולים ועם ציפוי של סיליקון מבודד, המצופות בבד פרקל מאה אחוז כותנה או בבד כותנה מאה אחוז.
  • כרית נוספות – לרבות כריות עם מילוי של נוצות אווז קטנות, כריות עם מילוי נוצות אווז ופלומה וכריות מיקרופייבר מיוחדות שיש בהן מינרלים מצננים.

 

להזמנת כריות איכותיות מסוגים שונים ישירות דרך האתר של המותג HEAVEN לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן