כריות שינה גדולות

כריות שינה גדולות

למרות שאנחנו קוראים תמיד שעדיף לישון עם כריות קטנות, או בלי כרית בכלל אין כמו כריות שינה גדולות ותפוחות, כזאת שנראית כאילו הגיעה מחדר שינה של נסיכה בארמון. ננסה לבחון את נכונות המיתוס על הכריות הגדולות הללו ונציע דרכי פעולה לאנשים שאוהבים את הכרית שלהם גדולה ותפוחה.

אז האם המיתוס נכון?

בגדול, כן מומלץ להימנע משינה על כרית גדולה מדי, כשאנו אומרים גדולה מדי אנחנו מתכוונים לכך שיש עקומה בין הגוף לראש, במצב אידאלי במהלך הלילה כדאי לשמור על מנח ישר ושלא יהיו הפרשי גבהים בין הראש לגוף. מי שבכל זאת יישן על כרית גדולה צפוי לסבול בטווח הרחוק מכאבים בגב ובצוואר.

כרית גדולה מדי תדחוף את הראש קדימה בזמן השינה. זה יגרום לבעיה שנקראית “תנוחת ראש קדמית” המכונה גם “תנוחת גב”. התנוחה זו מפעילה לחץ רב על הצוואר, הכתפיים והגב.

הראש האנושי שוקל לרוב כשישה קילוגרם בממוצע. תנוחת ראש קדימה כזאת שיוצרת הבדל של שני סנטימטרים בלבד בין גובה הראש לגובה הגוף , יוצרת על הצוואר והכתפיים עומס של 24 קילוגרם. לאורך זמן הלחץ הזה יכול לגרור כאבי צוואר, כאבי ראש, כאבי כתפיים וכאבי גב. מהתופעה הזאת סובלים לעיתים קרובות אנשים שמתאמנים בחדר כושר ונוהגים להניף משקלים גבוהים מדי או שהתנוחה בה הם מתאמנים לא טובה.

תנוחת ראש קדימה אינה מומלצת בזמן עמידה וישיבה במיוחד והיא גם לא טובה במצב שכיבה על הגב או על הצד.

לכן שימו לב לכך גם שאתם קונים את הכריות בתוך סט המצעים 

אז מה עושים?

תבחרו כרית שמתאימה לגב שלכם באופן מיטבי. אם אתם קטנים יחסית והצוואר שלכם קצר תצטרכו לקנות כרית קטנה יותר. למרות שאולי התרגלתם לכריות גדולות הגוף שלכם יודה לכם על השינוי ולאחר זמן לא ארוך תוכלו להנות משינת לילה טובה יותר שבמהלכה הצוואר והראש שלכם יקבלו תמיכה ראויה.

כמו כן,

אל תתפתו לרכוש כריות גדולות מדי, גם אם המזרן שלכם ענק. הכריות שאנחנו ישנים עליהן לא מיועדות לשמש כקישוט אלא לשינה, אם אתם רוצים למלא את המיטה כמובן שאתם יכולים לקנות כריות נוי גדולות, אך שוב, לא לישון עליהם. אם אתם גבוהים או גדולים במיוחד, גודל הכריות שתוכלו לישון עליהן באופן שלא יפגע לכם בבריאות יכול להיות לגדול יותר.

אם בכל זאת אתם לא יכולים להעביר לילה בלי להשתמש בכרית גדולה ומפנקת תוכלו להשתמש בכרית מהסוג הזה כדי לצפות בטלוויזיה או כדי להתחיל להתעייף, אולם כאשר אתם מרגישים שהגיע הזמן לישון תנסו להחליף אותה בכרית שמתאימה לכם.

כריות גדולות

למרבה הצער באמת לא בריאות לגב, זאת אמירה כוללנית ותמיד יש יוצאים מן הכלל, בעיקר כאשר אנחנו מדברים על אנשים גדולים במיוחד אולם אם אתם דואגים לגב שלכם זה קורבן ששווה להקריב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות